fredag 5 juli 2013

Bilder, när vi var små!

Tänkte bjuda på lite bilder från när jag var liten. Måste säga att jag har nog haft världens bästa uppväxt!  Fin familj med bra uppfostran! Jag var nog kanske lite blyg och försiktig som liten, minns att jag vägrade äta  eller fika hos mina vänner, jag var så fruktansvärt blyg. När jag var hos en kompis och lekte en dag, så hörde jag hur hennes Pappa och Mamma sa, men du kan väl fråga om Mia vill äta här? Jag sprang och gömde mig under hennes säng! Var så blyg, minns att hennes katt kom och slickade min hand när jag låg där under, Jag som inte alls gillade Katter då. Iaf det slutade med att jag åt där, Men med hennes föräldrar var jag inte alls lika blyg som mot andra. 

Linda min kompis, som är min första kompis! Vi umgicks från morgon till läggdags. Där vågade jag inte ens äta. Skulle vi t.e.x fika, så kunde jag sitta och små äta på en bulle i en timme nästan? vågade knappt röra på mig eller säga något.  Och skulle jag sova borta hos någon, (När jag vågade) Så skulle jag väl helst av allt gå hem innan alla hade vaknat och skulle äta frukost. :) 

Iaf så saknar jag tiderna då man var liten, saknar min Mormor, Morfar och Farmor! Det gör så ont! 

Jag bodde på världens bästa gata, Kompisar efter hela långa Rengatan! Finaste  grannarna. 

Min fina familj!




Googlade fram några bilder från Sorsele, Men detta är taget så Campingen syns.



 Theo
 Jag och Theo! Undra om jag skall döpas?
 Pappa & Theo.
 Jag på Dagis
 Pappa och jag i Sri-lanka när dem hämtade mig. 3 år var jag där.
 Jag
 Jag ska tydligen ut och resa med min docka.
 Theo och Jag hemma på Rengatan!
 Skolavslutning
Hemma på Rengatan hade vi en egen mördar backe! :)
 Wiiiiiiiiiiiiie
 Theo Zzzzzzz
 Kusin Sebbe och Theo på Mormor och Morfars Guldbröllop!
 Mamma och Jag ZzZzz
 Jag i min fina lila favorit dress!
 Jag
 Theo myser i Vinderberga med vår Hund, minns dock inte vilken av dem.

Hemma på Rengatan får man leka själv ibland också!
 Mamma & Theo, <3
 Ja,, och då var det ju min Sovstil! :) och det där var mina favorit sängkläder, Ringar, stjärnor, och ränder i olika färger! Åååh undra vart det är nu.
Jag Surrar i telefonen.... kanske det är Mormor. 
 Theo verkar har tappat en tand! :) Söt bild.
 Hemma på Rengatan får man låtsas raka sig...Och nej det är nog ingen hel rakhyvel det där.
Tar det lugnt!
 I Svanträsk hemma hos finaste Farmor Ingeborg! <3
Theo  Motionerar hunden!
 På Semester! Pappa & Theo! <3
 Theo somnat med MIN Nalle!
 Theo, Och Mamma å Pappas kompisar. I Sri Lanka. Ska kanske hämta mig? :)
 Nattis, Rasse och jag hemma hos dem på Rengatan! Fina grannar man har/hade!
 Hemma på Rengatan med Mamma, Jag verkade inte så intresserad av att bli fotad.
 Jag
 Jag följer med Theo när dem har fotbolls match. Och nej det är inte Theo på bilden. Det är Adam Nilsson.
 Theo hoppa-hopp rep på Dagis-Kotten. Vilken rolig stil han har. :)
 Farmor, Pappa längst bak. Sedan några av Pappas syskon och vi.
Fin klädda och väntar på Tomten skall komma.
 Detta var verkligen en favorit syssla inomhus! Våra gungor! Oj vad roliga dem var.
 Theo!
 Theo med finvovven våran!
 Filma filma filma...
 Theo :)
 Finaste Morfar Arnold! <3 hemma hos oss.
Och Finaste Mormor Ada! <3 Hemma hos oss
 Baka baka en liten kaka!   The och Mamma.
En fin bild på Theo.
 Jag leker nog arga Kudden eller något?
 Haaapppy life!!
Pappa & Theo bygger ihop Theos nya bilbana!
 Dagis
 Oj vad Pappa blev rädd för mig. ;)
 Min klass!
 Jag och Pappa i Linköping när jag hade Opererat ryggen.



 Fina voffsingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar