torsdag 20 januari 2011

Att jag kom hit är det bästa som hänt mig.

Det liv jag lever i nu!


Snart 24 år och bor i världens bästa världsdel. 

Det bästa som hänt mig är att jag blev adopterad, av världens bästa människor! Fick världens bästa, Mamma, världens bästa Pappa, och världens bästa Storebror.  

Tänk om jag inte hade blivit adopterad, då hade jag förmodligen inte levt nu, och förmodligen inte haft världens underbaraste familj. Och aldrig träffat alla underbara och fina människor jag hunnit träffa och under åren. Dessutom inte haft mina fina vänner som jag har. Och sen skulle jag aldrig haft chansen att uppleva allt jag gjort och kommer att uppleva i framtiden! Allt jag har, allt jag haft. Aldrig fått den kunskap i skolan! 


Att jag kom hit gjorde mig frisk, lycklig och en ny människa! Hade förmodligen aldrig uppnått min 18års dag om jag hade varit kvar i Sri-Lanka. Men se där, jag kom hit, och nu är jag snart 24 år. Happy time! 

Jag har nog aldrig tänk på detta så mkt som nu den sista tiden, vilken resa jag fått. Fått lära mig en massa, lära mig att inte vara rädd för vatten, lära mig ett helt nytt språk, som bara var helt skumt, konstigt och helt förvirrade för mig. Lära mig älska människor som jag aldrig sett förut, som jag skulle få leva med i hela mitt nya liv. Träffa vänner, världens underbaraste vänner! Fick leka med mina egna leksaker, Barbie dockor så klart. :) Hur coolt var inte det? Eget rum, egen cykel, egen tv, egna kläder, rena för den delen!  Mat varje dag, flera ggr om dagen till och med. Kärlek varje dag. 

Och  nu lever jaf ett liv som jag kunde ha missat! Ett liv som jag aldrig trodde fanns.

Jag och Pappa i Sri-Lanka

Mamma, Theo och Pappa. 

Så klart måste man ju få busa också lite.

Dagis

Skolan.

Dagis kort

Här kan ju ingen ta mig va? :)

Åka lite bobb, vågar jag verkligen åka själv ner för backen? 

Ja.. vi provar väl då, :/

Theo ville som vanligt vara lika vuxen som Pappa. :)

Syskon kärlek!

Åsså hålla handen. :)

ZzzZzzzz....!  :)

Min favorit dress!

Så klart jag måste vara med när dem stora pojkarna ska ha match! :)

Jaaa..Pappa har ju också varit ung en gång. Detta ska jag komma ihåg den gången han klagar på mig ;)

Pappa

Pappa och Theo, i Thailand.



Mamma


Theo, Mamma, Kusin Sebbe, och min käre vän Linda. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar