fredag 18 februari 2011

Sorsele!


Dagen började faktiskt riktigt bra, tog mig en promenad till Hanna, sen begav vi oss ut på byn och gjorde bort lite ärenden!  Sen blev det kaffe och svammel.

Nu senare på dagen har jag bara varit på så fruktansvärt dåligt humör. Men blir kanske bättre med kvällen... ska väl kila iväg lite senare till Idrottshallen och titta på Midvintercupen.  Men mest av allt ser jag fram emot morgon dagen! Kommer bli riktigt kul! Vi har ju som laddat upp. ;)



En gammal bild på Hanna och mig, Lycksele marknaden, Kan lova att det blåse en hel del den där kvällen! Nästan så vi var tvungna att hålla  oss i dörren! Men kul hade vi. Och kul kommer vi imorgon! :)


Nu så här i efterhand så ångrar jag mig att ja suddade bort fäjjan min. Mja, men det var då det.


Arvidsjaur





Sorsele

Zita och jag myser på golvet.

Teppie

Sorsele

Arvidsjaur

Sorsele

Sorsele

Sorsele-Skibikken.

Vindelberga

Arvidsjaur

Arvidsjaur

Hos mig

4 kommentarer:

  1. Vilka fina lyktor, vars har du fått tag i dom? :)

    SvaraRadera
  2. Jo dem är så fina, super mysiga! På Dollar i Arvidsjaur :)

    SvaraRadera
  3. Aha! då måste jag kika om de finns kvar :)

    SvaraRadera
  4. Fast det var ju ett tag sedan jag köpte dem, men hoppas du hittar dem. :)

    SvaraRadera