fredag 1 april 2011

Underbara människa!

I vårat förhållande så är det Daniel som står vid spisen, som jag nämnt vid tidigare tillfälle så får jag knappt hjälpa till, jag har två funderingar, ;) Antingen tror han att jag är dålig på att laga mat, fast jag vet ju att han gillar att laga mat. :) men eftersom det är alltid han som stått för matlagningen så börjar man ju undra... :) Nämen han är hur duktig som helst, och provar göra nya maträtter hela tiden... många som testar på nya rätter brukar ju oftas inte lyckas vid första försök. Men han! Han lyckas alltid! Jag har nog aldrig ätit så många olika maträtter på så kort tid. :)  

Men iaf, det är knappt så jag få diska. Men jag gör det ändå, och då får han säga vad han vill om det. Han är så omtänksam och snäll!  Kan inte komma på någon snällare människa än honom.

Nej nu fick jag ett sms om att hjärtat är på väg hem från jobbet.  Sving!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar