söndag 28 augusti 2011

Länge sedan men nu...

.... Tänkte jag ta tag i detta skrivande igen.  Var ju som ett tag sedan sist.


Har väl inte hänt så där jätte mycket sedan sist jag var här. Eller jo, jag skall i veckan säga upp min lägenhet, och flytta till  mysiga Yrttivaara! Eftersom att min underbara Daniel bor där. Allt känns super bra och vi trivs med varandra! Och varför skall man då vara ifrån och bara ses på helger? och må dåligt av att inte kunna ses när man vill. . Dessutom vill jag inte vara i Arvidsjaur, när han finns längre upp i landet. Så folk får säga vad dem vill,  jag kör mitt eget rece för det mår jag bäst av.



 
Nu är jag iaf i Sorsele och hälsar på. Mami och Papi har ju skaffat sig ne liten valp, Nilla! Tok söt buse som aldrig ger upp i fösta taget. :) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar