torsdag 29 maj 2014

Hundgårds Hundar!



Hundgårds Hundar! 
Det är något jag blir så fruktansvärt irriterad på. Bara för att det är jakt hundar, så ska dem absolut inte få vistas inomhus, oj nej dem kan ju smutsa ner huset, dem ska sitta i Hagen så mkt som dem bara kan. Skit i om dem blir deprimerade eller ledsna. Låt dem sitta där, så motionera vi dem ett tag innan Älgjakten, så dem kommer i form.  Inge lek eller bus, bara mat och vatten å hagen. Vissa människor förstår jag Inte hur dem tänker. 

Mina föräldrar har Alltid haft Jakthundar, Gråhundar, Finnspetsar, Och aldrig aldrig någonsin har dem låtit dem bo i hagen, dem har fått få dit när dem själva känner för det. Dem får vara inne,vart dem vill. Leka busa, och vara med familjen. Och inte fan var/är det dåliga Jakthundar! Detta finns ööööööverallt. Jakthundar verkar inte vara värda något alls. Dem har ju också känslor.... Men vem bryr sig om det, släng in dem i hagen. Så slipper vi dem. 

Nä fy jag blir så ledsen och arg. Men  så är livet. Visst nu kommer säkert många bli arg på mig, Men Visst bor vi i ett Fritt Sverige? Alla får tycka olika. Japp. Jag bryr mig inte om vad ni tycker och tänker om saker här i livet. Så låt mig då tycka som jag vill.


 Våran Samoyed Hund Ozzy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar