söndag 4 maj 2014

Vår och snart sommar!

Nu var det alldeles för länge sedan jag upd här sist.... Har helt glömt bort. 

Nu är våren här och gårds planerna sprudlar i våra huvuden. :) Vi ska göra gräsmatta enda ner till vägen så vi får större gräsyta. Och göra infarterna finare.  Sedan ska vi bygga en platta på framsidan vid stora fönsterna, Det kommer bli så fint.  
Och i sommar ska vi vara noga med att plocka upp alla sallad och allt gott vi planterat i vårat lilla land. Förra sommaren hade vi så mkt så det mesta blev lämnat.  

Jag har bytt ut min Nikon D3000 till en Nikon D7000. Himla bra kamera, men inte riktigt säker på den ännu. Men det tar sig. :)  Hade velat ha mig ett nytt objektiv också, har dock ett par st, men alltid kul med nya möjligheter.    

Detta kommer bli en bra sommar känner jag på mig, även att jag och Daniel blir lediga tillsammans några veckor, Förra sommaren blev det bara 2 veckor, och det hinner man ju ingenting på. Så nu har vi 5 veckor samtidigt. 
Vi ska hälsa på Mamma&Pappa, och även åka ner till Gävle och hälsa på Theo och Linn, Det kommer bli så himla skoj. Sedan ska vi också hinna en fjälltur! Sist blev det ju bara över dagen, men denna gång blir det tältning! Och en sväng till Norge, Det har vi planerat ett år nu, dit var vi också förra året, men denna gång kanske Daniel lyckas hålla sig frisk på resan.  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar