söndag 30 januari 2011

Jahajaa!

Jag har verkligen försökt låta bli kaffet nu i eftermiddag, men det gick väl inte så där jätte bra, när jag såg dem dricka kaffe på tv så kraschade min plan rätt så snabb! Och insåg att det var lika bra ge upp! Men kaffe är ju så underbart gott, och väldigt bra för mitt sura humör ;)  

Igår så åkte vi upp till Utkiks platsen över Arvidsjaur, passade på att fota lite. 
Synd att jag inte har ett Objektiv som jag kan fota på långt håll med, men jag fick ett i Julklapp av mina föräldrar. Men Objektivet är dock i Sorsele... Längtar tills jag kan börja använda det. :D

Imorgon är det den eviga Måndagen. Malin W skulle nog höra av sig innan hon börjar jobba, så skulle vi fara och släppa Trixigumman. :) 

Sen får jag se om det bli en fika på greya med Daniella på eftermiddagen. 
Försöka fixa lite ärenden också.. ringa det där samtalet som jag nu har dragit ut på rätt så länge...






Luktat underbart gott dem där tvålarna, men synd att doften försvinner så fort.



Ljushud vård. Fantastiskt bra grejser.


Bra grejer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar