måndag 31 januari 2011

Årets förbannade kroppsvärk!

Har nog aldrig i hela mitt haft så fruktansvärt ont i kroppen som jag hade när jag vaknade i morse, och nu! Sovit jätte dåligt inatt,vaknade flera gånger och haft jätte konstiga känslor hela dagen.... och sen imorse när jag skulle stiga upp, höll knappt få mig ut sängen, värk från huvudet och ner till knänen.. Men den värsta värken satt i börsten, magen och armarna... Jag kunde inte ens svälja en värktablett, inte pga värken. Det gick bara inte, provade flera ggr, men tillslut så. Hat varit allmänt förvirrad hela dagen...Gick på Ica och där trodde jag allvarligt att jag skulle dö där inne, ville bara därifrån fort som möjligt!! Yrsel, värk, och kändes som jag skulle dö av värme....  Bara jag inte åker på någon sjukdoms vecka och blir liggandes med feber! 


Jag måste säga att jag är väldigt bortskämd med att ha världens finaste vänner, synd bara att man nästan aldrig träffar vissa av dem.
Saknar Catrin, världens bästa Catrin... Kom hem NU! 
Hanna min fina vän, vad hade man gjort utan dig, du förstår mig så väl, bättren någon annan! Du är bäst! 
Linda finaste Linda, Saknar dig massor, hoppas du ha det bäst där borta. Och att Ralf tar hand om dig ;) 

Förra veckan så var jag en sväng och hälsade på min söta Faster, fikade och surrade på som vanligt. Sen körde vi till Aborr med hennes nya söta bil! :) I veckan ska vi nog åka en sväng till glommers och skotta och fixa lite i stugan hennes. Om jag nu inte bli sjuk vill säga. 

Här är lite bilder på hennes hund Mio, och gråhunden Tia. :) Skulle tagit fler bilder på Tia, men men blev så svårt eftersom hon kom fram till kameran varje gång jag skulle fota, så nästa gång får det nog bli lite mer kort på henne. 






Nu dags för en till Kaffe! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar