fredag 4 februari 2011

Ännu en sömnlös natt....

Min onda värk vill aldrig ge med sig, har nu nu gått en hel vecka! Värst på morgonen och kvällen.. dagarna då man håller på och rör på sig känner jag absolut inte något alls nästan....  Har haft värme dynan som iaf hjälpte lite... värktabletterna hjälper ingenting, kanske lika bra... Bara onödigt att knapra massa tabletter.... då det inte ens hjälper heller. 


Jag har sagt det förr, jag säger det igen, JAG BARA ÄLSKAR DENNA SÄNG!
 Just denna jag vill ha. Super snygg! 
Saknar mina föräldrar, blir nästan aldrig numera att jag åker till Sorsele och hälsar på. I veckan ska jag tamefan ta mig dit!! Åsså umgås med min underbara Hanna. Sen ska jag nog följa med Mami och hennes kompis till Skellefteå på Onsdag, blir intressant. :)

Saknar faktiskt också mina kusiner riktigt mycket. Än fast vissa av dem bor rätt nära så ses man alldeles för sällan... lite svårare och träffa Emil & Andreas, Men vi får tusan ta och styra upp något snart och hitta på något skoj!

Mamma och kusin Sebbe.

Hittade en bild från facebook på Sebbe och Adam. 

Lånade denna bild från facebook, Kusin Sebbe.

Kusin Emil. Åh synd hade ingen på Andreas. :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar