onsdag 2 februari 2011

Bortskämd med att ha världens finaste vänner...

Igår hade Elin (Granberg) och jag en riktigt mysar kväll med tjejerna, som vi saknat riktigt mycket. Vi åt Emmas goda Smörgåstårta. Mums! Och surrade på som vi alltid gör när vi umgås...Plus en hel del härliga skratt också. Verkligen saknat er tjejer... vi måste göra om detta snart. MEN! Daniella, du saknades igår!

Så himla kul och få se Emmas bebismage igen. Åh vad mysigt! Så himla glad för deras skull, det kommer gå hur bra som helst för er, ska hålla alla mina tummar för er.

Emma & Emil, (Lånade denna från din FB Emma, ;)


Sitter här och tänker hur bortskämd jag är med att ha världens finaste vänner! När jag tänker på går kvällen så blir jag så jäkla glad, vi har alltid så jäkla kul! Bara synd att vi nästan aldrig ses längre, än fast det bara är 8 mil ifrån. Saknar tiderna då vi alla bodde i Sorsele, som små, det var tider det. Men sen blev vi äldre, flyttade till Arvidsjaur, började gymnasiet och träffade fler underbara vänner! Tiden under gymnasie tiden är nog en av dem roligaste åren i mitt liv, när jag tänker på vännerna och alla fester, vin-kvällar, film kvällar! Alla shopping resor till stan. Och alla timmar på Greya vi hade! ojj det var många timmar vi hann spendera där under 3åren. Men kul har vi haft, finns så jäkla många minnen. Så är det! Men nu är vi äldre, vi alla är sprida lite varstans, hus,barn och annat. Men fortfarande så underbart och ses och bara skvallra och skratta så vi får ont i magen. Som vi alltid gör. :) 

 Bilder från igår. Emma och hennes gomagen! :)


Emma och hennes lilla Lukas. 




Tarisha, som är Elins hund. :)




Bilder från förr. 
Fina Elin! 


Emma, Liliana, Jag, Daniella och Pernilla. En utav våra Tequila kvällar.



Pernilla och Emma, vi tog en tripp till Skellefteå!


Pernilla, Emma, och Liliana.


I Skellefteå. Pernilla & Malin. 


Pernilla och Emma, vi är på väg ut för en liten skotertur. Iväntan på Malin skulle bli klar så togs det lite kort, som vanligt! ;)


Och då hände detta för Pernilla och mig. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar