måndag 14 februari 2011

Sorsele! :D

Idag har Pap och Mami varit och hälsat på i Arvidsjaur, sen åkte jag med dem tillbaka hit till Sorsele, men får se om jag stannar hela veckan! Ska iaf vara här till helgen.

Hundarna har fått spendera en stund hemma hos mig i Arvidsjaur, det gillar dem väl inte så där jätte mkt, alltså att sitta inne i en lägenhet! Men tillslut så kom dem båda till ro! Men så fort man går någonstans så är dem hack i häl.... Så gäller att smyga sig fram. :)

Pappa satt upp en lampa i köket hos mig idag, blev jätte mysigt när det blev mörkt ute! (: Men ju inte ta något kort på det eftersom jag hade hunnit packa ner Kameran. 

Hoppas verkligen jag hinner träffa Pernilla och Emma denna vistele! 

Zita 

Teppie

Teppie funderar nog om hon ligger säkert där under! Kan ju ramla ner något på mig, ;)

 I säkerhetsskull så flyttar jag på mig!

Men platsen finns ju alltid kvar att gå tillbaka till,  förhoppningsvis! :)


 Pappa sätter upp en lampa åt mig! (:

Papi och Jag

Snäll Pappa! :)


På väg till Sorsele!

 Teppie trivs bra där bak!

 Teppie

 Zita

 Zita

Hittade en gammal bild, en sådan frisyr vill jag ju ha nu! Men varje gång jag varit till en frisör i Arvidsjaur så har jag aldrig blivit nöjd! :/ Blir aldrig som jag tänkt mig.

Eller så vill jag ha denna frisyr igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar