söndag 13 februari 2011

Alla ♥ dag!

Söndag, och helgen har varit riktigt trevlig. Fått spendera den med finaste Daniel! 
Synd bara att vädret ska vara så förbannat kast varje gång vi ses. :/ Eller idag var det ju fint, men det var nog bara för att han åkte hem! För när jag var hos honom så var det snöigt nästan hela tiden, men då när jag åkte hem blev det kanon väder!? Men så är det. 

Det var iaf jätte trist när han skulle åka, nu kommer vi nog inte ses på 2 veckor. :/ Känns väl inte så där jätte kul om jag ska vara ärlig. Sen när han hade åkt, fick jag ju veta att han hade lämnat en påse i hallen.

Men iaf så hade jag helt och hållet glömt min bort gömda present till honom. Men han får det nästa gång vi ses. 

Jag är så jäkla glad, aldrig träffat någon som är så fantastisk som Daniel! Sen har jag nog aldrig varit så kär i hela mitt liv som jag är nu. Aldrig träffat en människa som får en att le så mycket. Världens omtänksammaste, snällaste, underbaraste, och finaste människa har jag hittat. Jag kan inte ens tro det själv!  

Detta fina fick jag av hjärtat! 


Min present till honom! 


Suttit en i timme nu och kollat mot mina vardagsrums fönster! Blir galen... jag blir aldrig nöjd. Vet inte riktigt hur jag egentligen vill ha det. 

Dags för ännu en kaffekopp! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar