tisdag 8 februari 2011

Sorsele!

Idag tog jag en promenad till Hanna, drack lite kaffe och surrade på som vi alltid brukar göra.   Sen blev det en prommis till Järnia, och sen en sväng på Konsum! Varit så himla fint ute hela dagen, hade ju tänkt fota lite, hade kameran med mig och allt... men blev inget, eller ja... ett kort på vägen till Hanna! På Vattentornet, haha! :) Kanske inte så jätte intressant....

Åh imorgon 06:15 åker Mamma och jag till Malå, där vi ska möta upp Birgitta, sen beger vi oss till Skelleftestan... Ska bli riktigt skönt att få massage, min kropp kommer verkligen att uppskatta det! Så det ser jag fram emot. :) 

Så tog jag lite kort på Mami och Papi, Jag hade så lite och göra.... :) Jag är väldigt dålig på visa mina föräldrar att jag verkligen älskar dem och uppskatta dem! 
Ni är bäst, och jag älskar er!


Bortskämda lilla jycke! ;)

Och Pappa på väg till jobbet! Klart man måste dricka lite Kaffe innan! :) Om man ska orka köra hela kvällen. 

Hihi... ;) söta Mamma!

Dags för jobb! heejdå! :) 

Sitter väl och funderar om jag ska sluta fota snart. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar