torsdag 10 februari 2011

Old Time!

Suttit och kollat igenom en massa gamla kort, Mami & Papi fotade ju en hel del när Teo och jag var små. Och filmade, så kul och kolla igenom kort så där.

Ja justia, igår var jag ju och fick massage i Skellefteå! Åkte dit med Mamma och hennes kompis biggan...  

Kul och ligga där ungefär halvt avklädd sen kommer det in en kille mellan 25-35 års åldern och ska massera en,  jamen det var iaf gode så skönt! Uppskattades väldigt mycket. MEN blev dock på "lurad" en Tempur madrass av en annan karl som jobbade där, eller fick låna hem en, skulle väl kosta kring 7.000! Jaa.. så är det. 

                                               Coola sessan med sina gula coola brillor.

I Linköping.

På väg hem efter varit i Linköping!

                                             Alltid en gladskit i min rosa-lila favorit dress.

Spel med familjen, någonstans!

Morgonpigg!

Theo verkar inte uppskatta regnet!

Theo gungar i sin favorit gungar, som också blev min favorit!




Jag

Theo

Mamma & Theo.

Pappa och Jag.

Theo (:

Theo bustrollet själv! :)

Och när Theo blev lite äldre så fick han börja "raka" sig. :) iaf på låtsas

Jag och Pappa leker argakudden! :)

Theo


Irriterande att denna inte går fortstora ännu mera. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar