tisdag 22 februari 2011

Underbara vinter dag!

Vilken underbar dag! Pappa skulle ut och släppa hundarna, precis då jag hade börjat göra lite kaffe! Men fort så överlät jag kaffe kokande till Mamma! Så följde jag Pappa ut! Fotade lite... men insåg ju rätt fort när jag kom hem att jag hade glömt att ändra tillbaka till en inställning innan jag började fota.... AAAAH så arg jag blev. Jaja. Men blev iaf några.. dock inte bästa kvallan.....men men! 

Imorgon förmiddag ska jag och Papi ta skotern och hundarna, släppa dem så dem få springa av sig! Så då ska jag försöka ta lite bättre kort. Sen bär det av till Arvidsjaur med 13 bussen. :)  

Zita

Teppie & Zita

Teppie vill ha godis! ;)

Gamm hunn har kondisen kvar! :) Teppie.


På Skibbikken! 

Papi.

Zita

Teppan


Skibbiken


Kyrkbron


Sorsele 

Utslagna hundar! :)

2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder blev det ju!
    Jag har visat dem för mamma också.
    Hälsningar Karin

    SvaraRadera
  2. Tack karin! Har ni sett bilderna på Tia och Mio? :)

    SvaraRadera