söndag 13 mars 2011

Underbara helg!

Haft en super mysig helg hos Daniel, blev skoter, grillning och lite pimpel-fiske! Ville verkligen inte att helgen skulle ta slut så fort. Har en kille som är kung på laga mat... jag får knappt hjälpa till... :) kan lova att nästa gång han kommer hit ska han inte få göra något alls! Inte bara han som ska få göra allt. Hihi... Han är för underbar, världens omtänksammaste är han också, Alldeles för omtänksam måste jag medge... :) 

Kan inte ens förstå att jag haft sån tur och träffat en sådan fin kille, vet inte riktigt när jag ska förstå det, eller förstå och förstå, men det känns verkligen overkligt! Nästan så jag måste nypa mig själv ibland för att fatta att det är sant.... Helt sjukt vad jag är lycklig!!! Och jag blir bara lyckligare för varje dag som går. Och jag saknar honom bara mer och mer för varje sekund som går.

Typiskt att han alltid ska gömma sig!! ;)



Hemma hos Daniel, Hans otroligt söta systrar kom förbi och drack ett glas rött. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar