onsdag 23 mars 2011

Yrttivaara!

Har nu varit här sedan i fredags, och blir kvar över helgen! Vi har hunnit vara ute med skotern, pimplat och grillat med Daniels syster och hennes familj. Och Daniels kompis med tjej. Och igår var vi till Hakkas och hälsade på hos Vicki, och åt tacos och surrade på där. :)

Ja justia, jag har ju träffat Daniels föräldrar några ggr, korta stunder... men aldrig varit själv. Men igår när Daniel var på jobbet så gick jag över och hälsade på hans Mamma & Pappa. Jag som är rätt blyg :( men det gick hur bra som helst, och jag är så stolt över mig själv att jag ens vågade.... där höll hans Mamma på baka bullar, drack lite kaffe och surrade en stund. :) Trevligt trevligt!

Kan inte beskriva hur glad jag är över att ha världens underbaraste människa i mitt liv. Finns nog ingen snällaren och finare än Daniel. Och ingen ENVISARE än han! ;) hihi.. jag får knappt hjälpa till med maten, eller disk.. han vill göra det! Ja..han är för gullig. :) Och dessutom är han ju värsta kocken!! :-D  Jag är världens lyckligaste människa.

Lånade lite bilder av Daniel sen fisketuren! :)

                 Daniel och jag tog en söndags tur med skotern i det fina vädret... mysigt! :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar