torsdag 2 juni 2011

Min livsglädje!

Jag vet att jag är ett stort ego som inte hört av mig till min familj och vänner på senaste tiden... jag vet att jag bettet mig dåligt! Jag saknar er alla så mycket, konstigt sätt att visa det på, Ja det kan jag hålla med om! Jag ska skärpa till mig och det är NU. Faktiskt tänkt på er varje dag, och kommer att fortsätta att göra det. Jag har absolut inte glömt er... Jag ber så mycket om förlåtelse! Ska börja höra av mig!  Jag vet att flera av er är besvikna på mig.... Jag har själv känt att jag har stängt alla ute, och så ska det Inte vara! Ni är ju mina, och så ska det vara. 

Och min familj... samma där, knappt hört av mig, varit så ledsen, haft lipkvällar pga att jag vet hur jag bettet/beter mig. Jag saknar er och visat det på ett dåligt sätt för er också. :( Jag ska skärpa till mig. Jag älskar ju er Mamma & Pappa, brorsan!  Jag vet att ni är jätte ledsen och besviken, men från och med nu ska jag börja ringa, och hälsa på er! <3

Men jag har träffat världens underbaraste kille, som får mig att känna mig glad och lycklig hela tiden... en kille som jag aldrig kunnat ana att han skulle bli min! En människa som funnits där ute, som jag nu få dela mitt liv med. Jag är lyckligare än någonsin! Aldrig kunnat drömma om detta, aldrig ens försökt drömma om ett sådant liv, bara för att jag aldrig trott att det skulle hända just mig. 









Igår  var vi och hälsade på Emma, Emil och deras nyfödda underbara, Ebba! 







Stolt Mor!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar