måndag 27 juni 2011

Nu är det nära!

Idag ringde min vän Catrin, jag kan känna att jag mår lite halv dåligt över att jag inte ringt till henne. Kände verkligen hur mkt jag saknar denna tjej....Men förhoppningsvis hinner vi ses efter helgen. :) Längtar! 

Pratade också alldeles just med Daniella, fifan, bara om några dagar ska hon ha, kan bli när som helst. Ojj ojj så kul! Vad jag skall skämma bort den där ungen. Hi hi. Så glad för hennes och Mattes skull. Mysigt!  

Måste också hinna förbi och hälsa på hos Emma, surra, svammla, och mysa med Ebba!. :-) 

Tänk att mina två favorit tjejer har barn, eller Emma  har ju fått redan, men snart får Daniella också.  Ojj så kul för dem... tänk att tiden går så fort. :-)  
Daniella: Middag och Tequila kväll med tjejerna!

Emma: Middag och utgång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar