tisdag 6 december 2011

I Like! :)

Idag tog vi trippen till Kiruna...där köpte vi oss ett Wii så här har det spelats för fulla muggar! Sen hittade jag mig en Blixt till kameran, eller rättare sagt...Daniel hittade den åt mig. Och rätt som det var så gick den för halva priset. Hur bra som helst.. jag förstår inte varför? när vi läser om blixten på nätet så var den mkt dyrare än vad jag köpte den för. Och bra betyg och allt. Men bara bra för mig. :) Så imorgon skall jag ta mig ut och fota lite. Hoppas på bra väder.

Oj så glad jag är nu över Blixten. :-) 

Förresten, denna fina glaslykta invensterade jag på Indiska i Luleå för någon helg sedan. Hur underbart vacker som helst, Jag gillar den så mkt. Den passade så himla bra på vårat soffbord.

Snart blir det sängen för oss, klockan bara flyger i väg här.

1 kommentar:

  1. Heej! :) jag har en Speedlight sb-400, då kan man vinkla upp blixten i taket så blir inte blixten mot motivet eller ansiktet, det blir också finare ljus av att blixten "studsar" mot väggen, taket eller liknande. Förstår du hur jag tänker? :)
    Kram Anna!

    SvaraRadera