tisdag 13 december 2011

Bilder och lite skrivande...



Jag vill först berätta hur vacker vän jag har! Elin. Jag saknar henne så mkt att jag ej kan sätta några ord! Henne har jag kännt sedan vi var små. I skolan var vi alltid med varandra. Hemma var vi alltid med varandra... I gymnasiet umgicks vi alltid... vi satt på Greyaknuts Café varje kväll ett gäng... och surrade, drack kaffe och fikade. Hur mysigt som helst! Saknar verklige de tiderna...då vi bara kunde vara...inga bekymmer att tänka på... Men visst, nu har vi vuxit upp och blivit äldre.... mognare... och nya människor på nytt! Vi leve våra liv, trots att vi sällan hörs av så har vi ändå alltid lika skoj och trevligt när vi väl ses.  Jag vet att allting kommer att förändras inom en framtid....och det är jag så fruktansvärt jävla glad över!  






Idag har jag fotat mina nallar igen, mest för träningenskull.
Men jag börjar  bli less...Inte alls lika kul och samma sak att fota dem som Människor...
Men tillsvidare får det väl blir så då






                                                                  
                                  I helgen fick vi fin besök av grannarna, Linda och pojkarna David och Elliot. Dem var här och åkte lite Madrass och pulka ned för våran gång. :) Passade på att fota lite.. men så svårt när det är så mörkt ute....









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar